
Planlægning
Vi står lige fra starten i den tidlige planlægningsfase til rådighed for dig som leverandør og partner for byggelogistiske udfordringer.
Vi overfører dit tidsplan til logistiske faser og vil dermed gerne på et tidligt stadium give dig en sikker fornemmelse for, hvordan dit projekt inklusive byggepladsens indretning kommer til at se ud i de forskellige faser. På den måde ved du, at du altid har hvad der er nødvendigt for den midlertidige infrastruktur.
Og dermed giver vi dig et overblik over, hvilke byggelogistiske ressourcer der er nødvendige på det rigtige tidspunkt, på det rigtige sted. På den måde kan vi være med til at påvirke rentabiliteten af dit byggeprojekt positivt.
En oversigt over vores tjenester:
- Vi viser dig byggeprocessens muligheder og varianter.
- Vi omsætter din tidsplan til logistiske faseplaner.
- Vi finder ud af, hvilket personale du har brug for til at realisere dit projekt.
- Vi beregner den forventede trafikmængde.
- Vi planlægger adgangsforhold (adgang til byggepladsen, anlægsveje, personaleadgang osv.) og løftemuligheder de lodrette transportmuligheder (udvalg, dimensionering, placering af hejs, kraner osv.).
- Vi planlægger din midlertidige infrastruktur (byggepladselektricitet, containersystemer, byggevand, it-netværk, WLAN osv.).
- Vi udarbejder arealkoncepter, affaldskoncepter, bygge faseplaner og byggelogistikmanualer.
- Vi laver et overslag over omkostningerne for byggepladsudstyr og byggelogistik.
- Vi udfærdiger dine udbudsdokumenter.